Интересувате се от нова работа?

Работата в Макдоналдс има големи предимства – гъвкаво работно време, екип от ентусиазирани и млади хора, сериозно обучение и възможност за развитие. 95% от мениджърите в компанията са започнали своята кариера като Ресторантски служители.

Макдоналдс заема първо място в категория „Големи компании“ в проучването „Най-добрите работодатели“ в България през 2006 г. и е на второ през 2007 и 2008 година.

Нашата визия за хората
За да постигнем нашата цел – да бъдем най-добрата верига за бързо обслужване в света, ние се стремим всеки наш служител да се чувства значим, ценен и горд от своята работа, за да се развива напред. Накратко, ние се стремим да бъдем сред най-добрите работодатели във всяка държава по света.

 

Първият ресторант на Макдоналдс в България е открит в гр. Пловдив през 1994 г. Към настоящия момент компанията осигурява работа и дава възможност за развитие на над 1000 млади българи в градовете София, Пловдив, Пазарджик, Варна, Бургас, Перник, Плевен, Ямбол и Стара Загора, които обслужват повече от 10 милиона клиента годишно. Благодарение на постоянството си в прилагането на добри практики в областта на човешките ресурси и обучение, компанията ни спечели няколко награди в тази област. Макдоналдс е сред най-добрите работодатели  в България пет поредни години и два пъти се нарежда сред 10-те най-добри работодатели в Централна и Източна Европа в проучването на Hewitt/AON. Нашата основна цел е да бъдем най-добрият ресторант за бързо обслужване в света, постоянно да увеличаваме пазарния си дял в България и да осигурим лидери, които да водят организацията в бъдеще. Ние работим за постигане на нашите бизнес цели с проактивен подход в оперативната ни дейност. Постоянни са действията ни за увеличаването на мотивацията на всички мениджъри и служители, които работят в компанията, чрез повишаване на общото професионално ниво и опит, за да се създадат възможности за лично и професионално развитие. Макдоналдс в България получи акредитация по международния стандарт за организационно съвършенство Investors in People през Април 2015г. Придобиването на стандарта ни помогна да диагностицираме организацията, за да открием силните си страни и възможностите за подобрение, да открием възможностите за увеличаване на капацитета ни относно сила и конкурентоспособност на пазара, управление на таланти, задържане на хора, развитие на лидери. Работата в тази посока не приключи с получаване на акредитацията, а е постоянен процес, който ни позволява непрекъснато усъвършенстване.
За да заявите интервю при нас само попълнете въпросника*

*Персоналната информация, която ни се предоставя е защитена и се третира като конфиденциална.


Изберете позиция, за която искате да кандидатствате:
Ресторански работникХостесаБариста



Прикачи автобиография